poniedziałek, 11 listopada 2013

"Smoczyca" cz.1

Od Querine

Postanowiłam pozwiedzać tereny watahy, w końcu nie miałam nic do roboty. Właśnie zaczęłam szukać drogi na łąkę, gdy spotkałam wilczycę.- Cześć. Jestem Querine, a ty? - postanowiłam, że w końcu muszę z kimś pogadać.- Cześć, Emma - odpowiedziała z uśmiechem.- Miło cię poznać. Szukam Przyjaznej łąki, nie wiesz może, w którą to stronę?- To tam, niedaleko - powiedziała.- Dziękuję - uśmiechnęłam się.Byłam już w połowie drogi, gdy coś nade mną przeleciało. Spojrzałam w górę i zobaczyłam smoczycę. Zawołałam ją w smoczym języku, którego nauczyłam się kilka lat temu. Wylądowała naprzeciw mnie.- Witaj. Czego szukasz w tej okolicy?- W sumie to nie wiem, ale stwierdziłam, że muszę przyjrzeć się tej watasze. Nie sądziłam, że jakiś wilk zna jeszcze nasz język....

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz