środa, 4 grudnia 2013

"Jak tu dołączyłam" cz.1

Szłam ciemnym lasem gdy napotkałam się na inną wilczycę. Myślałam że chce ze mną walczyć więc przygotowałam się do walki gdyż jestem w tym naprawdę bardzo dobra.
Czego chcesz - zapytałam z wrzaskiem
Nie chce się bić tylko zaprosić do watahy- odpowiedziała
Hmm dobrze odpowiedziałam gdyż chce się zmienić na dobrą wilczycę nie chce być już zła - powiedziałam
Dobrze ale najpierw się przedstawię może ? - zapytała
Dobrze - odpowiedziałam
A więc Jestem Sakura/Arukaz - powiedziała
Nie znasz swojego imienia czy tylko se żartujesz ? - zapytałam z zaskoczeniem.
Jestem ... dwoma wilkami w jednym ciele . Gdy jestem normalna jestem Sakura a po przemianie gdy się wkurzę jestem Arukaz. - opowiedziała
Hmm rozumiem moja siostra taka była . Ale miło cię poznać ja jestem Sevira . - powiedziałam
Może cię oprowadzę ? - zapytała
Dobrze - odpowiedziałam
<Sakura/Arukaz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz